PORTAL DE TRANSPARÈNCIA

Seguint la normativa, en aquesta secció trobareu tota la informació relativa a la gestió i activitat de la Fundació Sociosanitària i Social Santa Tecla dividida en els següents apartats:

Codi de bon govern

En aquest apartat trobareu el Codi de bon govern que ens serveix de guia a l'hora de prestar els nostres serveis a la societat.

Convenis col·lectius

En aquest apartat trobareu els convenis col·lectius que regulen l'activitat professional de l'equip humà de la Fundació Sociosanitaria i social Santa Tecla.

Reconeixements

Des de 2012, la Fundació Sociosanitària i Social Santa Tecla està integrada a la Xarxa Santa Tecla, que vetlla per les necessitats sanitàries i socials del territori. Durant la seva trajectòria, la Xarxa Santa Tecla ha rebut diversos reconeixements als quals ha contribuït la Fundació Sociosanitària i Social Santa Tecla. En el següent enllaç trobareu un recull de tots els  reconeixements que ha rebut la Xarxa Santa Tecla en els últim cinc anys com a resultat de la dedicació al servei de les persones dels nostres professionals.