NOVETATS

abril 2019 | El SAD de la Xarxa de Santa Tecla obté la certificació ISO 9001

El Servei d'Atenció Domiciliària és l'encarregat de gestionar l'atenció domiciliària de les persones que ho requereixen als municipis de Tarragona, del Vendrell i en pobles de la comarca del Baix Penedès.

Ara aquest servei, del qual es beneficien 1.140 usuaris i usuàries del territori, ha fet un pas endavant assolint l'acreditació ISO 9001:2015, la qual certifica la seva qualitat en la prestació de serveis d'autonomia personal, servei d'acompanyament, servei d'assessorament, informació i orientació i serveis de la llar dins de l'àmbit de les administracions públiques.

Llegiu més a la web del Notícies Tgn

març 2018 | Gent gran amb veu i vot a les residències de la Xarxa de Santa Tecla

Els centres de gent gran evolucionen cap a una atenció cada vegada més personalitzada

Les residències de gent gran de Santa Tecla Llevant i Santa Tecla Ponent evolucionen cap a espais on l'usuari decideix a què vol dedicar el seu temps.

ponent

octubre 2016 | Bona nota per als sociosanitaris Santa Tecla Llevant i Ponent

Els centres assoleixen una puntuació mitjana de més de 8,86 punts sobre 10.

Els dos centres sociosanitaris de la Xarxa de Santa Tecla a la ciutat de Tarragona, Santa Tecla Llevant i Santa Tecla Ponent, assoleixen una puntuació mitjana de més de 8,86 punts sobre 10 en la darrera enquesta de satisfacció realitzada pel Servei Català de la Salut.

Llegiu més a la web del Notícies Tgn

juny 2016 | Els centres sanitaris de Tarragona recullen menjar per al Banc dels Aliments

Els productes recollits es donaran al centre de distribució d'aliments que Càritas té al barri de Sant Salvador i a l'Associació Joventut i Vida.

Els proveïdors sanitaris de la ciutat de Tarragona impulsen a partir d'aquest dilluns i fins al 23 de juny una recollida d'aliments en hospitals i centres sanitaris, per col·laborar amb la campanya 'La fam no fa vacances' del Banc dels Aliments de les Comarques de Tarragona.

Llegir més a la web de Diari de Tarragona

Les residències geriàtriques Santa Tecla Llevant i Santa Tecla Ponent disposen d'unes 240 places a la ciutat de Tarragona.

abril 2016 | La Xarxa de Santa Tecla, amb els col·lectius més vulnerables

Més enllà de prestar assistència sanitària a la població del Baix Penedès i part del Tarragonès, la institució aprofundeix en l'atenció especialitzada als col·lectius més sensibles: infància, discapacitat i gent gran.

Des de fa uns 10 anys, fidel al seu esperit fundacional de servei de la salut de les persones des de tots els àmbits, la Xarxa de Santa Tecla ha posat l'experiència i la professionalitat del seu equip humà a disposició de l'atenció social de la gent del territori, especialment, entre els col·lectius més desprotegits: infància, persones amb discapacitat i la població de la tercera edat...

avia

gener 2016 | Medalla centenària per a una resident de Santa Tecla Ponent

La directora territorial de Benestar Social i Família a Tarragona, Anna Vendrell, va lliurar el passat dissabte 12 de gener la Medalla Centenària de la Generalitat a Rosa Martín Golorons, resident de la residència de Ponent de la Xarxa Sanitària i Social de Santa Tecla. A l'acte...