SALUTACIÓ

Benvingut/da a la pàgina web de la Fundació Sociosanitària i Social Santa Tecla. Aquesta fundació neix com a diversificació de la tasca assistencial de la Fundació Hospital de Sant Pau i Santa Tecla de Tarragona.

La nostra missió és l'assistència en cures pal·liatives de malalts terminals, convalescència de mitja i llarga durada, rehabilitació i a l'atenció a les dependències de la població geriàtrica i disminuïda. La fundació està integrada dins de la Xarxa Santa Tecla, una entitat amb més de 40 centres al Tarragonès i el Baix Penedès que des de l'any 1171 vetlla per les necessitats socials i sanitàries de les persones del territori.

SERVEIS

Coneix els serveis que ofereix la Fundació Sociosanitària i Social Santa Tecla.

Llegiu més

NOVETATS

ponent

Bona nota per als sociosanitaris