CONTACTA'NS

SOCIOSANITARI
SANTA TECLA LLEVANT

Els centres sociosanitaris són espais assistencials dotats de l'estructura i del personal necessari per atendre pacients amb necessitats sociosanitàries.

Dades de contacte

c/Internet, s/n
43007 Tarragona

e-mail: admsocio@xarxatecla.cat
Telèfon: 977 258 003

SOCIOSANITARI
SANTA TECLA PONENT

Dades de contacte

c/Menorca, 26, La Granja
43006 Tarragona

e-mail: admsocio@xarxatecla.cat
Telèfon: 977 540678

Envia'ns un missatge

Si ho preferiu, també podeu enviar un missatge a través del següent formulari i respondrem el més aviat possible.

Consento el tractament de les meves dades d'acord amb la política de privacitat

Protecció de dades: les seves dades són tractades sota la responsabilitat de la Fundació Sociosanitària i Social Santa Tecla, per a la finalitat de donar resposta a la seva petició de contacte. En tot moment pot revocar el seu consentiment i exercir els drets d'accés, rectificació, supressió i portabilitat de les dades, així com els drets de limitació i oposició al tractament davant el Delegat de Protecció de Dades de l'Entitat a l'adreça Carrer Joan Maragall, 1, 43003 de Tarragona o per correu electrònic a protecciodades@xarxatecla.cat. Podeu consultar la informació addicional a la Política de Privacitat de la pàgina web a https://www.fundaciosociosantatecla.cat/.

Formulari
Este campo é imperativo.